TicketToken
TicketToken

Vilkår

Partene

Selger er TicketToken SØRENG, Lørenfaret 1A, 0585, OSLO, post@tickettoken.no, Org nr 929 638 131, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes. Vi tar ikke imot betaling med faktura. Det er mulig å kjøpe biletter til flere av gangen. Kjøpere må være over 20 år.

Levering

Levering er skjedd når kjøperen, eller hens representant, har overtatt biletten på epost. Vi er ikke forpliktet til å refundere kjøpet ditt hvis du ikke kan løse inn dine kjøpte billetter eller på annen måte angrer på kjøpet.

Retur og angrerett

Kjøper kan ikke angre på sitt kjøp eller få refundert pengene etter å ha kjøpt bilett hos selger, med mindre arrangementet endrer dato eller at arrangementet blir avlyst.

Reklamasjonsrett

Kunden kan kontakte kundeservice på post@tickettoken.no for å sende en klage.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen så fort det skulle oppstå en utfordring eller problem. Partene skal forsøke å løse dette sammen. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.